Obserwuj nas na Instagramie!

Grafik zajęć

Jesteś tutaj: Strona główna // Grafik zajęć

 

- Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek  
10:00  

SIŁOWNIA UDA I POŚLADKI

Zapisy!

 

SIŁOWNIA 

PLECY RAMIONA I BRZUCH 

zapisy!

   
14:30          

SIŁOWNIA

UDA I POŚLADKI   Zapisy!

18:00

BRZUCH UDA POŚLADKI

PILATES STRECH & RELAX 

 

FIT PIŁKI

 

CARDIO STEP  

-zapisy!

 
19:00

STRONG

dla poczatkujacych 

PUPOMANIA STEP

zapisy!

BIKINI FITNESS

KETTLE + STEPY 

 SILNA I SEXY (sztangi) 

 

 20:00

PILATES STRECH & RELAX 

SALSATION®

STRONG

 

SALSATION®  DLA POCZĄTKUJĄCYCH

 

 

 
  • BRZUCH UDA POŚLADKI

    Jeśli walczysz z cellulitem i chcesz poprawić kształt i jędrność dolnych partii ciała, ten trening jest dla Ciebie. To wzmacniająco-kształtujący kompleksowy zestaw ćwiczeń fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki, ponadto przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra jest sprężysta i elastyczna.

  • BIKINI FITNESS 

    Celem tego treningu jest przygotowanie ciała do wyjścia bez kompleksów na plażę. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy program fitness, w którym skupimy się na tyh częściach ciała jak brzuch, pośladki, uda czy ramiona. Podczas treningu będziemy wykonywać ćwiczenia kształtujące na te partie ciała, które przplatane będą  intensywnymi ćwiczeniami cardio spalającymi tkanke tłuszczową. Takie połaczenia szybko ujędrni ciało i przyczyni się do redukcji tkanki tłuszczowej. Do tego treningu będziemy wykorzystywać różnego rodzaju sprzęt jak hantle, kettle, gumy MiniBand czy stepy. 

  • PILATES STRECH & RELAX

    Trening dla wszystkich którzy szukają wyciszenia , spokojnej muzyki i odprężenia , ale też pracy i koncentracji nad ciałem. Poprawa ruchomośći, gibkości ciała, elastycznoąci, wzmocnienie mięsni głębokich oraz streching całego ciała. Relaksująca muzyka pozwoli oderwać się od gonitwy dnia codzienneg. Dla osób intensywnie trenujacych doskonały sposób na rozciągniecie mięśni i tym samym szybszą regenerację i unikanie kontuzji. Pilates to doskonały trening dla osób początkujących, rozpoczynających treningi jak również dla osób z problemami z kręgosłupem i osób starszych.

  • CARDIO STEP

    To trening cardio z uzyciem stepu, dzięki któremu spalimy mnóstwo kalorii. Są to proste ćwiczenia polegające na kombinacji podstawowych kroków na stepie. Podczas treningu instruktor stopniowo uczy choreografii, która skutecznie poprawia koordynację ruchow. Ciagłe wchodzenia i schodzenie ze stepu pomaga kształtować uda i pośladki oraz spala tkankę tłuszczową. Zajęcia Cardio Step to lepsza kondycja, smuklejsza sylwetka i znacznie wiecej energii. 

  • PUPOMANIA STEP

    Jest to trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki. Są to zajęcia na stepach z wykorzystaniem podstawowych kroków. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Do treningu wykorzystujemy rownież taśmy i hantle, co pozwala na jeszcze bardziej intensywny trening tych partii ciała.

  • KETTLE + STEPY

    będą to zajęcia wzmacniające i kształtujące całe ciało. Użycie stepów dodatkowo pozwala na spalenie dużej ilości kalorii oraz na wymodelowanie ud i pośladków. W zajęciach będą wykorzystywane również odważniki Kettlebells, które pozwalają harmonijnie kształtować figurę, przy jednoczesnej poprawie siły i wytrzymałości.

  • FIT PIŁKI + PŁASKI BRZUCH

    to trening wzmacniający całe ciało z wykorzystaniem dużych piłek. Podczas tego treningu bardzo mocno pracują mieśnie głebokie brzucha i korpusu. Udział w tego typu zajęciach daje poprawia wygląd całej sylwetki, ujędrnia mięśnie i likwiduje bóle kręgosłupa. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, dużo czasu spędzasz przy biurku, dokuczają Ci bóle pleców, koniecznie powinieneś ćwiczyc z piłką. Podczas tych zajęć będzie bardzo dużo ćwiczeń na mięśnie brzucha i talii.

  • STRONG 

    To intensywny trening cardio połączony z elementami sztuk walki. Nie zabraknie w nim ciosów, wykopów, pompek przysiadów. Niesamowita muzyka pobudza do działania, dzięki ktorej przekraczasz swoje limity i poprawiasz wydolność, siłę oraz doskonale kształtujesz całe ciało spalając mnóstwo kalorii. Trening można wykonywać w 3 stopniach intensywność wiec doskonale odnajdą się tu osoby początkujące jak i zaawansowane, które chcą mocno się zmęczyć.  Podczas jednego treningu można spalić nawet do 700 kcal!

  • SILNA I SEXY

    taką chce być każda kobieta. Nie chuda i wiotka ale też nie nadmiernie umięśniona. Każda kobieta pragnie aby jej ciało było jędrne, silne bez cellulitu i tkanki tłuszczowej. Ten właśnie trening pozwoli aby Twoje ciało takim się stało! Do treningu używamy przede wszystkim sztang fitness (od 1-18kg), instruktor pomaga każdemu dobrać ciężar odpowiedni do wytrenowania, z 1 kg sztangą doskonale poradzą sobie początkujący wiec jest to trening dla każdego. Na treningu oprócz sztang używamy stepów, gum MiniBand i hantli. Nie ma tu choreografii a ćwiczenia są proste. 

  • SALSATION ® dance fitness 

    Taniec połączony z fitnessem jeszcze NIGDY NIE SMAKOWAŁ TAK DOBRZE!! Na Salsation nie tylko ruszasz się w rytm muzyki ale wykonujesz ćwiczenia fitness, wykorzystując elementy treningu funkcjonalnego. Jednocześnie skuteczny i zdrowy sposób na poprawę sylwetki i kondycji. Nabierzesz płynności w tańcu, dowiesz się co i jak robić, by tańczyć ładnie. Wspaniale się bawisz, gdyż zajęcia mają formę bardzo lekką, przyjemną i niesamowicie zabawową!